Klasická spolupráce zpravidla začíná vstupní konzultací, pokračuje zpracováním doporučení pro Váš zdravý život včetně podstatné části - Vašeho nového jídelníčku. Většinou následují předem dohodnuté kontrolní konzultace. Spolupráce má dlouhodobý charakter.

Při vstupní konzultaci (v místě dle dohody, případně přes skype) zhodnotíme Váš dosavadní způsob života - stravování, pohybovou aktivitu, způsoby relaxace a spánkový režim. Požádám vás o informace týkající se věku, výšky, váhy a krevní skupiny. Probereme zdravotní stav a užívané léky. Analýzu doplníme zvážením (přístroj Tanita - orientační hmotnost, procento tělesného tuku, procento vody, množství viscerálního tuku, BMI a metabolický věk).

 Ujasníme si Váš cíl - proč se přicházíte poradit. Zda máte zajem o jídelníček zdravotně preventivní, o redukci nadváhy nebo o úpravu stravování s ohledem na jiný zdravotní problém.

 Pojmenujeme hlavní nedostatky ve stávajícím jídelníčku a obecně ve stylu života.

 Navrhneme změny v jídelníčku, odpovídající Vašemu zdraví, přání a možnostem. Pokusíme se zvolit vhodnou, pravidelnou pohybovou aktivitu, která bude ve Vašich silách.

Výstupem bude návrh obsahující obecná doporučení týkající se výživy a životního stylu, seznam vhodných a nevhodných potravin, individuální výživová doporučení, příklady nového jídelníčku (3 x konkrétní vzor snídaně, oběda, večeře a dvou svačin včetně kalorických hodnot), případně seznam vhodných doplňků stravy.

Vždy kladu důraz na to, aby v jídelníčku nechyběly potraviny a bylinky, které Vám pomohou podpořit tělesnou energii a vitalitu, duševní rovnováhu, koncentraci a paměť. Důležité je také trvalé zařazení potravin s antioxidačními a detoxikačními účinky, které podpoří očistné a regenerační pochody v těle. 

 Dávám přednost obejít se bez složitého počítání kalorií, které je pro většinu z nás náročné a těžko se udržuje dlouhodobá motivace. Důležitější je stanovit si vhodné potraviny a jejich zdroje, zdravé způsoby jejich úpravy a produkty, kterým je potřeba se vyhnout, nebo se o to alespoň pokoušet.

 Pro dosažení úspěchu a pro dlouhodobou motivaci jsou praktické další společné konzultace (ideálně 1x měsíčně), operativně můžeme komunikovat mailem.