"Nejhorší vizitkou výživového specialisty je klient, který přemýšlí nad každým soustem s pocitem stresu a v hlavě nebo v kapse nosí kalkulačku kalorií".

Cesta ke zdravému stravování nevede zdaleka jen přes počítání kalorií. Mnohem důležitější je přemýšlet o tom, jaké potraviny kupujeme a z jakých zdrojů, jak je upravujeme, jaké přirozené živiny a jaká aditiva obsahují a jestli jsou čersrvé.

Představte si pomyslný talíř, který je rozdělen na čtvrtiny. Dvě čtvrtiny jsou naplněny různými druhy sezónní zeleniny a ovoce, převažovat by měla zeleniny, částečně syrová, částečně tepelně upravená.Třetí čtvrtina patří kvalitním bílkovinám z luštěnin, ryb, ořechů a semen, masa, mléčných výrobků a vajec. Čtvrtá pak kvalitním, nejlépe celozrnným polysacharidům. Porce jsou doplněny kvalitními tuky a oleji. Talíř obsahuje dostatek vlákniny, minimum přidaného cukru a je doplněn sklenicí čisté vody. Hotovo a dobrou chuť!

 Ke zdravému jídlu nezapomeňte přidat dobrou náladu, hezké vztahy, každodenní pohyb a odpočinek.

Ráda Vám pomohu s přípravou zdravého talíře. i s  realizací přínosných změn ve  Vašem stylu života.

Pečujte o sebe!

Buďte zdravější, šťastnější a krásnější navzdory věku.

 

Novinky

18.11.2015 23:08
Slazené nápoje jsou velmi nezdravou součástí pitného režimu mnoha lidí a jejich spotřeba neustále...
08.11.2015 00:00
V první fázi fungování mých webových stránek bych chtěla v sekci články postupně probrat...
<< 1 | 2 | 3